uuuscch

Åkte ner till tatueraren förut med Mange, för jag var där igår och bad honom kolla på mina två tatueringar som jag gjorde hemma hos en kille här i stan. Så bokade en tid den 1 December så han den riktiga ska göra om den på handleden och fylla i och fixa till den i nacken. Och idag skulle Mange visa sin tatuering på armen så han bokade också in sig den 1 december och hans kommer typ ta 2-3 timmar att fixa till, stackarn ALDRIG MER ATT JAG TATUERAR MIG HOS NÅGON SOM SITTER HEMMA OCH GADDAR. Asså man tror ju att det ska bli bra för dom andra som den här killen har tatuerat har det blivit bra på, men fan inte på mig och inte på Mange. uusch och blä, och på tal om usch och blä den där lägenheten som vi kollade på förut den var riktigt uuuuuscch. Så det är bara att leta vidare. Nu blir det en cigg sen en dusch. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0