Tisdag

Har inte haft ork att skriva här, sen har jag inte haft tid :P Men tänkte dra lite snabbt vad jag har gjort under dom här dagarna.

Lördag- Först förfest här hemma hos mig sen drog jag iväg till Harrys och slog klackarna i taket tillsammans med mamma och Lena =) När jag kommer hem ligger Mange och sover i soffan så fick dra honom till sängen typ.

Söndag- Var så jäkla bakis så gick runt i nattlinne till typ 5 sen klädde jag på mig och la mig i soffan och bara sega.

Måndag- Var på stan med Angelica, Köpte jacka, bh, leggins och en tröja åt henne. Själv kom jag bara hem med en tröja och ett par leggins.

Tisdag- Gick och käka lunch på Harrys med mamma, Angelica, Niffe & hennes man. Sen gick jag ner på stan, handlade en bh och lite julpynt så nu tänkte jag faktiskt städa lite här hemma och börja sätta upp gardiner och sånt. Ljusstakarna vågar jag inte gå ner i källaren och hämta så dom väntar jag med tills Mange kommer hit :) haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0