Tidsfördriv

Mest spelat på min ipod: Sexy bitch - Akon, David Guetta
Nynnar på: Inget speciellt, typ nanananananana
Kökspryl jag inte kan vara utan: kapsylöppnaren
Bäst med Katrineholm: Finns det ens nått bra här ? Det skulle väl va att H&M kommit hit
Sämst med Katrineholm: Typ allt =)
Det missar jag aldrig på tv: Följer ingenting
Favoritljud: öhh?
Sport jag har stenkoll på: Ingen alls
Artist jag vill träffa: Ingen
Bästa mikromaten: Det är inte ens gott, helt smaklöst
Fikar gärna på: Hembagarns
Senaste impulsköp: Linnen, underkläder & klänning
Person jag vill träffa: hmm,
Klädkonto per månad: Oj, hur ska jag veta ? Jag handlar bara haha
Favoritprodukt på Apoteket: Ipren
Beställer i baren: Carlsberg export eller rosa panthern
Bästa romanen: Läser inte romaner
Favoritdjur: Min hund Wilma
Fulaste färgen på kläder: hmm, ingen aning
Mode jag aldrig vill se igen: Harembyxor ;O
Favoritblogg: Kenzas.se
Reser helst till: Nått varmt land
Användbar pryl: Datorn & mobilen
Mitt sämsta köp någonsin: Vet ej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0