Onsdag

Haha har inte orkat skriva här. Har haft fullt upp med jobb, möten. Och den här veckan har jag legat sjuk. Men i morgon blir det jobb, ska börja 05.50 skapligt drygt. Känns som jag har massor att göra dom här dagarna.

Jobba i morgon, sen gå hem till en tant och klippa henne.
Fredag - Jobba, sen hem och fixa lite sen klippa Allex pappa
Lördag - Åka till sthlm och köpa lite grejs, sen kanske klippa anette & hennes dotter och fixa naglarna, får se vad klockan blir när jag kommer hem från sthlm.
Söndag- Åka till Linköping och köpa lite grejs där med sen svänga förbi Ikea och handla lite.
Sen ska jag jobba mån,tis,ons. När fan ska jag hinna sova ? Jag som älskar att sova till typ 11 vara uppe ett tag sen sova middag haha :)

Nej nu ska jag byta om lite. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0