Måndag

Gick upp vid 5 i morse, klädde på mig och packade väskan och drog till jobbet. Jag blev klar ca halv 12 och då gick jag hem och sov lite eftersom jag skulle iväg och jobba vid 16.00 igen. Precis när jag kom hem och hade tagit av mig så ringer Mange och säger att jag ska komma ut så det var bara att gå ut i pisskylan igen ;) Men nu är jag äntligen hemma, och jag tänker inte göra ett skit resten av dagen =) Fan vad skönt det känns att vara klar med alla julklappar när man ser alla andra stressa runt som idioter. Haha. Ja just det i morgon blir det ett speciellt möte, men tråkigt nog kan jag inte berätta vad det är. Bara vissa som vet hittills. Men nu ska jag ta en cigg sen lägga mig och vila ett tag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaag veeet! ;D

2009-12-27 @ 12:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0